stort grattis.

I torsdags fick jag en underbar nyhet när jag var på jobbet, Emma & Peders lilla Meja hade äntligen bestämt sig för att komma ut. Och av bilden att döma så ser hon ut som en prinsessa. Jag håller redan på att längta ihjäl mig för att få träffa underverket:) Men jag får snällt vänta tills efter sthlmsresan. Stort grattis kära vänner:)

I morse fick jag ännu en underbar nyhet, denna gång var det Jessica & Jims lilla kille som bestämt sig för att komma ut. Och självklart så längtar jag lika mycket till att få träffa den lilla grabben. Stort grattis även till er:)

Man kan ju inte låta bli att längta lite extra mycket efter att få mysa med vår lilla krabat, men h*n får nog ändå snällt vänta några månader till innan h*n bestämmer sig för att komma ut. Det är ju nämligen liite för tidigt än. Men det går inte en dag utan att jag tänker på hur lycklig jag är som får bära en växande liten bebis i min mage, det är en sådan obeskrivligt underbar känsla & ibland ligger jag bara och tittar på hur magen rör på sig när h*n sparkas och har sig. Älskade lilla barn!


Inom en timma så åker vid mot Umeå flygplats för att senare åka vidare mot huvudstaden. Det ska bli riktigt härligt att komma iväg & att bara vara jag & älsklingen. Allt är packat och väskorna är redo, nu väntar bara lite lunch i magen och sedan åker vi:)
Har ni tur kommer det en liten uppdatering från sthlm/gränges & håll tummarna för oss att vi hittar bilen med stort B;)

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0