sunday.

Gårdagen spenderades i lövånger. Först en fikadate med Karin. Riktigt trevligt, det är ju nämligen inte så ofta vi ses nu mera så det var riktigt kul att vi kunde tajma in en fikadate i lövånger:) Efter fika och mycket surr så begav jag mig till storstugan för att äta lunch & fira bertils 85års dag med hela släkten Lundqvist. God mat & trevligt sällskap:) Kvällen blev däremot väldigt lugn, jag & A var bara hemma och slappade i soffan innan det blev dags för sängen.

Idag ska jag skicka in mina kompletteringar, ja jag vet att jag tjatat om dessa förr men idag ska de in. Innan klockan 12! Sen ska jag nog försöka städa lite här hemma, det ser ut som ett bombnedslag i hela huset & vad som händer när ante kommer hem det får vi se. Söndagar & tråkigt väder ute brukar inte innebära så mycket aktivitet:P

Nä, nu blir det lite skola!
Byye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0