bildbomb

Här kommer lite bilder från stugan. (allahjärtansdaghelgen)
       

         

När vi kom hem från stugan stog detta & väntade på mig på köksbordet:)

    

Varsin sådan bukett fick jag & mamma av janne:)




Veckans fynd:
Två supersnygga ljuslyktor. 450kr/st. Jag fick båda för 390:-
Ibland älskar jag när det är rea;)




sist av allt tänkte jag faktiskt lägga in en bild på mig själv & dagens outfit.
Skjortan jag hittade på Gina igår.


Sådärja, det var lite bilder från tiden under blogguppehållet:)
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Bea

:)

2010-02-27 @ 18:52:42
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Frida

Jättefin skjorta jag tittade på en sån igår fast mörkare men jag fick inte köpa den för Fredde - han tyckte den var ful för han förstår sig inte på mode men jag har som varit sugen på den där så det blir nog att köpa en sån ändå hihi!!

2010-02-28 @ 09:30:44
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0