operation garderobsdörrar.

Torsdag idag & helgen närmar sig med stormsteg. På lördag kommer emma & peder hit vilket jag ser framemot väldigt mycket:)
Idag var det meningen att brudarna skulle komma på fika, men det får bli nästa vecka istället:) Då hoppas jag att Bea & Thea hunnit bli friska också.

I morse började jag med förvandlingen av våra extremt fula garderobsdörrar. Jag har tagit bort listerna på dem & sedan ska vi spackla & måla dem. Vita. Just nu ser de mest gula ut om man jämför med det vi målat vitt runt om!
Jag tror det kommer bli riktigt bra när de är klara. Vi ska försöka hitta några snygga handtag på ikea när vi ska dit för de som sitter där nu kan vi inte ha:P

Såhär ser dörrarna ut & som ni ser så har listerna redan lossnat på vissa ställen...



Nu tänkte jag sätta mig & läsa lite om  Varför pedagogisk dokumentation..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0