chaffis.

Det var nära att jag skulle slippa, men icket. Får iofs kanske skylla mig själv lite att jag la fram ett förslag om att jag kunde hämta grabbarna i stan om det verkligen krisade sig. Vilket det gjorde. Sagt & gjort, slet upp Ada & ni skulle ha sett blicken hon gav mig. Snälla låt mig sova mera. Jag vill inte stiga upp nu.
Jag körde upp till stan, hämtade grabbarna och fick mig isäng igen efter fyra tiden imorse. Mina planer på en tidig morgon raserades väldigt snabbt, men än är det många timmar kvar på dagen & det är mycket som ska hinnas med. Jag har läst de sidor vi skulle inför Luleå & det var faktiskt rätt intressant, vad det är för frågor vi ska skriva har jag dock ingen aning om? det var då inga speciella frågor som ploppade upp undertiden jag läste.. aja, det ordnar sig nog.

Nu börjar magen kurra liite för mycket så det är väl bäst att stoppa i sig något matigt.


Planer inför dagen:
*Gå lååång promenad med ante och jimmy
*måla klart "pallen"
*skruva ihop alla köksstolar som börjar bli lite vingliga
*göra klart seminarieuppgiften
*skriva ut kursplanen
*Kolla upp hur många litteraturer som finns tillgängliga på campus inför nya kursen.



Trevlig söndag allihopa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0