godkänd.

Äntligen. Omtentan som jag skrev just före jul är godkänd. Vilken glädje, nu är ännu en kurs helt klar. Nu väntar jag bara på restultatet på salstentan vi hade i början av januari! Jag håller tummarna på att den också blir godkänd annars blir det jobbigt med både den + uppsatsen. (ja, jag har förberett mig på korrigeringar!)

Tänka sig vad ett OK kan göra en glad. haha.
Snart kommer mamma & janne hit & då ska det börjas tapetseras:) Jag längtar tills ännu ett rum är helt klart. Det är så mycket småjobb som ändå är tidskrävande. & ju fler dagar som går desto mer saker vill man göra om. Nä, låt oss vinna sisådär 100 000 så vi åtminstonde kan få byta fönster. Det vore grejt:P

Imorgon väntar en lunch med två stora & två små brudar vilket kommer bli super trevligt. Vi har ju inte setts på flera dagar nu. Tomt har det varit & för lite skvaller:P
På söndag väntar en date med emma & det ska bli så trevligt. Jag tar på mig skulden för att vi inte setts på hur-länge-som-helst. Mellandagarna vid jul var nog senast, men det är för längesedan. Jag tror att även vi kommer att ha en hel del att prata om & uppdatera varandra på! trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0