motivationen helt borta.

Nu tar jag på mig varma kläder och börjar gå mot ursviken... Ante ska få plocka upp mig när han kommer från jobbet. Han åker från jobbet om ca en timma så vi får väl se hur långt jag hinner..



Det är jobbigt att motivera sig till en kurs som redan är avslutad. Bara denna uppsats kvar. Jag längtar tills den är inskickad så jag får börja gotta mig i den nya kursen som känns så mycket roligare. Jag har t.o.m tjuvstartat lite:) Allt går såå mycket bättre när det känns roligt och intressant.


tjing.


Kommentarer
Postat av: Frida

ja det gör jag gärna om jag får=) Hörs lite närmare då!!

kramar

2010-01-25 @ 19:59:08
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0