telefonsamtal.

Nu har jag just pratat med frida i telefonen & bara genom att prata med henne och höra hennes version av denna uppsats så känner jag ännu starkare för att bara göra klart den, idag & skicka in den till läraren. Eftersom motivationen inte visat sig än så skickar jag hellre in den så att jag kan börja koncentrera mig på den andra som ska göras istället för att dra ut på att skicka in den & inte få någonting gjort. Jag vet redan nu att det kommer att bli kompletteringar på uppsatsen, men då får det bli så. Jag gör ändå inget bra jobb nu så då är det bättre att hon får titta igenom den så att jag kan göra ändringarna då. Visst, det är skitjobbigt att få kompletteringar att göra. Men om jag känner mig själv rätt så brukar jag göra bättre ifrån mig när jag har fått lite distans till det hela..
Så, nu ska jag fortsätta skriva så att jag senare kan fira med en promenad senare:)


kramkram!

Kommentarer
Postat av: Frida

så skönt att ha skickat in den=)!! Jag hoppas jag är klar på torsdag innan halv fyra då jag ska hämta lillan!! Ska sätta mig med den nu och kanske halva natten (jag jobbar som bäst då) ha en fortsatt trevlig kväll!



kramar

2010-01-26 @ 19:03:42
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0