tidskrävande.

Sist vi var på ikea köpte jag en pall att ha i köket. Jag är ju nämligen inte så lång så det kan ju vara bra att nå till översta hyllan i alla skåp. Jag målade delarna till pallen vit & ikväll var det dax för montering. Snabbt och enkelt, tänke jag. Men ack så fel man kan ha. Det tog betydligt längre tid än jag hade trott, och hela pallen var nära att åka ut genom fönstret. Jag tror inte att det kan vara så många fler än jag som har så stora problem med en sån liten och simpel grej. Jag lyckas alltid.

Nu måste jag komma på några frågor inför morgondagens föreläsning + skriva ut lite papper. Därefter blir det att sova och ladda upp inför morgondagen.

Ada har fått åka hem igen & så det känns väldigt tomt i huset. Jag har inte längre någon skugga som följer varje steg jag tar. Sötnosen.

Aja, sköt om er & håll tummarna på att bilresan mot luleå går bra!

kramar

Kommentarer
Postat av: Bea

Har just läst klart texten och det är som inga givna frågor som poppar upp! Får sätta mig och grubbla en stund ;) Det var en lite klurig uppgift vi har fått!

Kram

2010-01-18 @ 21:27:32
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0