tråkig blogg.

Bloggen har varit påtok för tråkig på sistonde. En blogg utan bilder blir automatiskt rätt tråkig, tycker jag iallfall. Så därför tänkte jag lägga in lite bilder. Jag önskar att jag hade en bättre kamera, men jag vet inte om jag skulle ägna så mycket tid till kameran med tanke på hur mycket pengar den jag vill ha kostar. Så ni får nöja er med dessa bilder för tillfället:)

     
Vårt nästintill översnöade hus:)



Mysiga Ada i hemmastickad tröja.



En kväll i veckan blev det marängsvisch (?) & ni ser ju i bakgrunden vad A tyckte om det;P


Ikväll blir det ingen maräng.. Ja ni förstår. Ikväll blir det Ananas, Bananer, Apelsiner, Blodgrape, Avocado eller Citron. Just nu lutar det mest åt en grape:)



Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0