hjärtljud.

Idag när vi var hos barnmorskan så fick vi äntligen höra det lilla hjärtat slå. Det var helt fantastiskt att höra:) Jag tycker att det är så roligt med alla besök hos barnmorskan för det är alltid någonting nytt att upptäcka om vår egen lilla bebis. En bebis som redan nu är väldigt älskad och efterlängtad. November känns för tillfället väldigt långt borta, men så snabbt som tiden går nu så är vi snart där:) Det går inte en dag utan att jag tänker på vem det är som sparkar och härjar i magen på mig. Är det en flicka eller en pojke? Hur kommer h*n att se ut? Vem kommer h*n att likna mest? osv.. frågorna är många, och det är med spänning och nyfikenhet som jag väntar på svaren:)
Jag är nu i mitten av vecka 25 ungefär och magen bara växer. Efter dagens besök hos barnmorskan känns det faktiskt som att det måste bli att ta cykeln till jobbet igen, de två sista veckorna har det alltid blivit bilen nämligen.. men nästa vecka. då jäklar! Helst skulle jag ju börja med cyklingen redan imorgon men eftersom det är min tur att bjuda på fika så blir det svårt att få med sig allt på cykeln. ;P

Nu ska jag snart ta ut kakan ur ugnen, åka på ica och handla det jag glömde & sedan ska jag ut till svärfar och se om det blev nå fisk i näten, sen kanske.. troligtvis det blir en promenad:)


Kommentarer
Postat av: Wilmaw

Heej, funderat på något namn???

2010-07-29 @ 23:34:06
URL: http://wilmawi.blogg.se/
Postat av: Bea

:)

2010-07-30 @ 08:54:03
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Erika

Men väntar ni smått, stort stort grarris! :)

2010-08-04 @ 12:13:20
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: moa i klassen

det blir en flika jag låvar till %100!

2010-08-13 @ 10:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0