punkt.

*har haft en mysig vistelse i stugan med gräsklippning & målning. Helt otroligt vad lite (mycket?) vit färg kan göra med en stuga. Förvandligen kommer bli super:) Jag har också insett att jag tillbringar på tok för lite tid i stugan.

*Har återigen sett filmen a walk to remember & om det är möjligt så grät jag mer än jag någonsin gjort till en film. typ.

*Har bogserat en bil för första gången. Utan att tabba mig allt för mkt:P Dock lite jobbigt att måsta visa sig ute bland folk när man ser helt förstörd ut i ansiktet efter ett gråtkalas utöver det vanliga:P

*A är troligtvis framme i boden nu & har garanterat roligare än mig. Borde nog ha stannat i stugan trotsallt;P Men, jag ska göra det bästa av situationen. Fotboll & melon. ev glass om det finns i frysen:P

*skickar krya-på-dig-kram till både mor & syster.

nu ska nog datorn få vila en stund medan jag "roar" mig med att se fotboll. england-usa.
Trevlig lördagskväll på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0