sommarlov!

Nu har jag, efter mycket funderande hit & dit, skickat in den sista inlämningsuppgiften för den här terminen. Och även fast jag är lite tveksam till det jag skrivit så vet jag att det tyvärr inte kommer bli bättre denna gång, så jag ska istället lägga alla skolsaker på en hylla & njuta av några lediga veckor innan det är dags att börja sommarjobba!:)

Vår termin slutar nu på lördag den 5 juni, men jag har 6 uppgifter som inte är godkända än. Vad händer om jag får komplettera någon uppgift & terminen är slut? hur gör man då? får man några dagar på sig iallafall eller blir det inte förrän till hösten man får lämna in dem?
Om det är någon som vet så får ni gärna lämna några ord i en kommentar:)




Kommentarer
Postat av: Bea

6 uppgifter, varför har jag bara 5?!

Vad är mappen "muntlig examination" förresten... är det dom som inte hade godkänt eller inte genomförde sagoredovisningen?

Ha en bra kväll! Kram

2010-06-01 @ 17:38:20
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Bea

Ahaaa, jag har hört att dom är svinigt snabba på att rätta språkstimuleringsuppgiften :)

2010-06-01 @ 18:36:44
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag vet inte heller jag har också 6 st orättade=( Fika nästa vecka för att fira att vi är klara?=)!!

kramis

2010-06-01 @ 20:32:49
URL: http://tokiz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej på dig! Jag tror inte att du ska ha panik, men jag förstår din frustation, man vill ju veta så man får ta lov på "riktigt" Men jag tror att man får på sig någon vecka till, efter att termin är "slut"? Lärarna går nog inte på semester fören om två tre veckor...men annars så får man nog göra om det till hösten..Men jag vet inte riktigt! Hoppas det löser sig! Kram

2010-06-01 @ 22:52:05
URL: http://Jeennyslillakrypin.blogspot.com
Postat av: Malin

Om det är som när jag läste till syrra så får du "släpa" efter med tentor/uppgifter t.o.m att ni börjar vårterminen 2011. Dvs om alla de "släpande" uppgifter är från våren 2010. När det gäller kompletteringar eller icke godkända resultat så brukar man alltid ha någon vecka på sig efter det att sommarlovet startat. Sen brukar det även vara uppsamlingsheat på hösten några dagar innan skolan drar igång igen. Allt för att man ska hinna ikapp så mycket som möjligt innan nästa termin startar. Men oroa dig för guds skull inte i onödan. Det kommer att gå strålande!

Kramar

2010-06-02 @ 00:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0