söndag.

Inatt vid fyra tiden kom A hem från en snabbvisit i Boden på Western Farm, (eller vad det nu heter) med många andra icamaxi anställda. De hade nämligen personalfest där. Och, med tanke på min älsklings tillstånd när han kom hem så tog jag för givet att de hade haft riktigt kul. Vilket han har bekräftat idag också:)
Jag ljuger väl inte när jag säger att det inte tog speciellt många minuter innan A snarkade som aldrig förr & för mig del var det desto svårare att somna. Tillslut tror jag att jag slumrade till men vaknade hastigt av att det ringde på antes telefon. Eftersom han var mer sovande än vaken så tryckte han bara bort samtalet. Jag frågade vem det var som ringt men han mumlade bara att det var Fredde som hade ringt. Jag tänkte inte så mkt mer på det förrän det ringde på min telefon några minuter senare. Klockan var nu exakt 05.00 & E ringde för att säga att det var dags att åka in på BB. Hon lät så lugn i telefonen, jag dessvärre lät nog lite mera uppspelt. Anledningen till att hon ringde oss var att vi skulle få äran att vara hundvakt till deras franska bulldog Hector under tiden de skulle ligga på BB osv. Sagt och gjort, kvart över fem imorse kom M med Hector och jag lovar att vi haft fullt upp hela dagen. Han är en supermysig hund med otroligt mycket bus och energi. Men det behövs ibland faktiskt.
Senare under dagen fick jag höra att det blivit en pojke för E&M & fort hade det gått. Så mysigt.

Stort grattis till den lilla pojken:)

Nu ska jag mysa lite mer med både H & A innan det är dags att sova.
imorgon väntar en kort utbildning/informationsträff på rönnskär inför sommarens jobb som startar nästa vecka. Wish me luck!

Sov gott:)

Kommentarer
Postat av: Louise

Lycka till! Du får tänka att pärniga är värt det inför bebbens nedkomst!:)

2010-06-14 @ 07:42:06
URL: http://louisen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0