vid liv.

Hej allihopa, (om jag nu har några läsare kvar?!:P)
Det var nu väldigt längesedan jag skrev, men det är så mycket annat som skall hinnas med att jag inte ens orkar starta datorn på kvällarna nu för tiden.
Första jobbveckan är avklarad & den andra är påbörjad. Känns som att det är en hel del som ska göras men det är tur att jag har min coach A som jobbar hela nästa vecka också. Det behövs. Undrar hur det ska gå när hon går på semester, vem ska då svara på alla mina korkade frågor?:p
det värsta med att jobba på rönnskär & analysera olika prover som jag gör är ju att det är så många som är beroende av just mina analyser & när då maskinen inte fungerar eller så så känns det faktiskt riktigt stressande. Men det har säkert att göra med att jag inte riktigt har 100% koll på läget heller. Det kommer väl hoppas jag...

Midsommar spenderades dels i storgrundet på lunch hos svärmor & i kåge hos Madde & Pär. Riktigt trevligt faktiskt. God mat & mycket underhållande lekar av många anledningar:) Vi åkte dock därifrån rätt så tidigt eftersom jag inte var den piggaste på stället & efter en sväng förbi örviken så blev det sängen.
Midsommardagen spenderades för min del i stugan där vi mestadels tog det väldigt lugnt, vilket var behövligt.

Ikväll jobbar ante till halv 10 & imorgon efter jobbet så får vi främmande av mina fastrar så min kväll består av att städa lite så att det inte ser allt för hemskt ut när de kommer:)

När ante kommer hem ikväll ska jag försöka komma ihåg att ta en magbild som jag kan lägga in, för nu börjar det ju faktiskt synas att det växer ett litet liv därinne. Jag har nu gått 20 fulla veckor men det är likamånga spännande och efterlängtade veckor kvar:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har du börjat känna nåt än då?=)

2010-06-30 @ 10:03:12
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: moa i klassen

snälla lägg in bilder,(på de lilla livet)som du kallade henne eller honom hihihi

2010-06-30 @ 23:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0