fredagsfika.

Förra veckan var det Bea som bjöd på fika för en hel koloni & jag undrar vad frida toppar med idag när det är hennes tur att få fikafrämmande.               Dungatan nästa fredag, eller vad säger ni?
Jag längtar så mycket till att få träffa tjejerna igen, för det har ju faktiskt gått en hel vecka sedan sist & det är påtok för länge. Jag är dessutom lite kluven inför en skoluppgift som jag tänkte höra lite med dem om.
Och att jag skall få träffa två helt underbara småbusar, Thea & Mollie,  gör ju inte att jag längtar mindre direkt. Deras närvaro gör ju att man blir glad i hela kroppen. :) Mysigt värre:)

Nu tänkte jag göra mig helt klar & sedan kanske gå ut i solen en stund till innan Bea kommer & hämtar upp mig:)

Soliga kramar från dungatan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0