s-n-ö.

Rubriken säger väl allt, eller hur?
Jag skämtar inte när jag säger att vi snart, iallafall om det fortsätter snöa såhär, kommer att bli insnöade. Vi har absolut ingen stans att skotta all snö & motivationen är inte direkt på topp!
Jag håller tummarna på att det slutar snöa & att solen får vara framme istället:)

Ante jobbar hela helgen vilket betyder att det är rätt ensamt här hemma. Som tur är så är mamma inte sen att hitta på olika saker så idag blev det en sväng på solbacken. Shoppade sockar, ett par tights & mat. Har dessutom skottat & tvättat idag. Och bjudit ante på en god middag. Så jag känner mig ändå rätt så nöjd med denna lördag.
Vad som händer imorgon det återstår att se, nåt ska man väl förhoppningsvis hitta på:)


Hoppas ni har en trevlig kväll alla läsare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0