shopping.

Imorgon vid två-tiden tänkte jag ta lite ledigt från skolböckerna. Då ska vi åka upp till stan & kika runt lite innan det är dax att besikta peggan. Håll tummarna för att allt ska gå bra - för jag tvivlar. Starkt:P
Så imorgon hoppas jag att jag vaknar på rätt sida & att hjärnan är på hugget. Då ska jag nämligen försöka ta ut en bra frågeställninge. Vilket egentligen inte är så svårt, men jag har insett att jag hellre ger upp än att kämpa när det är något som går emot mig. Vilket jag måste försöka ändra på.

Vi gick till S & R idag för att låna deras stege när vi hade tänkt börja skotta altantaket, men fy fasen vad mycket snö det är på gården. Jag syns ju knappt;P Snön på taket är fortfarande kvar för det var lite för kort stege + att man inte kan gå på taket med risk att det spricker. Så ante ska ut imorgon i dagsljus och försöka ta bort mera. Annars kan det gärna få komma en riktigt stor storm inatt som bara tar bort snön på taket så att vi slipper det imorgon. För med antes tur så kommer han säkert att ramla ner;P  Jag hoppas bara att han ramlar åt rätt håll isf, så att han landar mjukt!:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0