skotta. skotta. skotta.

Dagen har spenderats inomhus, läsandes Barndomspsykologi. Det är något speciellt med vissa böcker - de går verkligen inte att ta sig igenom. Hur mycket man än försöker & kämpar. Varför blir det så?

Ikväll har jag gjort någonting betydligt roligare, jag har busat med jonathan. Jim & Ante hjälptes åt att skotta deras tak & samtidigt som de gjorde det så skottade jag & jonte också. Men på marken då såklart.
Jag blir lika faschinerad varje gång jag får träffa denna underbara lilla kille. Han som nyss var så liten är nu, helt plötsligt så stor. Det är så roligt att se honom utvecklas. Jag vet inte om det beror på att hans mamma är en underbar tjej & vän & att det pågrund av henne som jonte ligger mig så varmt om hjärtat. Men för varje gång jag träffar honom så smälter mitt hjärta. Han är älskad!
Hela familjen J ligger mig faktiskt väldigt varmt om hjärtat!:)

Nu tänkte jag dricka lite kaffe & kanske äta någonting onyttigt;P
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Bea

Neeej, säg då inte så! Jag tänkte börja på den boken idag :P

2010-03-02 @ 08:54:09
Postat av: Jesse

va söt du är gumman =) Ni är också älskade ska ni veta! =) hoppas vi ses snart, det var länge sen vi träffades nu..hör av er nån kväll när A är ledig, för jag tror inte jag jobbar nån kväll nu i närheten..förutom på lördag. kram

2010-03-03 @ 06:46:14
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0