solsidan

Middagen är bortstökad - nudlar:P
Godiset är framme.
Ljusen skall tändas & filten ska få värma mig i soffan.

Nu tänkte jag se solsidan som alla säger är så bra, har de två första avsnitten på datorn:)
Ante är på galej & det betyder att jag ska hämta honom om ett antal timmar;P Men, det gör inte så mkt.


Tack för mycket gott fika & sällskap idag tjejer + fredde & tack igen för skjutsen:)

Ha en bra kväll allihopa!:)




Jag vågade gå över till grannen med en bukett tulpaner som tack för hjälpen med plogkanten, två dagar i rad. Han ville inte riktigt ta emot dem men jag insisterade. Det känns så mycket bättre att verkligen visa sin uppskattning - visst ett Tack räcker långt. Men nu blev det blommor också:)

Kommentarer
Postat av: Bea

Sååå trevligt att träffa dig också! Och du har rätt, 1 vecka är på tok för länge! ;)

2010-03-05 @ 21:09:50
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0