händelserik dag!

Dagen började på skeria med frida & bea, vi skulle vara duktiga & göra klart den sista uppgiften innan sommarlovet. Men som det oftast blir när vi inte har setts på ett tag så blev det inte så mycket effektivt arbete utan istället väldigt mycket prat & skvaller!:)

Eftermiddagen spenderades på stan med Emma & Karin där vi hade tänkt umgås över en middag. Middagen bestod av en subway-macka & eftersom det var ca 100 grader inne på subway så bestämde vi oss för att gå ner till älven & sätta oss när det ändå var så fint väder ute. När vi går ner mot parkbron så kommer det en man springandes & jag tyckte att det inte riktigt såg så bra ut när han sprang & helt plötsligt så faller han bara ihop! Med emma i täten så springer vi mot honom men innan vi hinner fram så kom det en tjej springande & frågade hur det var med honom. Han svarade att det var bra & fortsatte springa. Hela situationen kändes lite konstig & obehaglig eftersom han inte såg ut att må så bra. När vi tittar bakom oss bara en stund senare så ligger mannen ännu en gång på trottoaren & denna gång reser han sig inte. Det var fullt med folk runt om honom så vi kände att vi inte behövde hjälpa till.. Men just när vi ser allt detta kommer polisen körandes över parkbron och svänger mot brinken där vi stod så Emma vinkade att de skulle stanna. När de gjort det berättade vi om mannen som låg en bit åt andra hållet så poliserna vände & körde dit. Det kändes bra att de kom så det åtminstonde kändes som att vi gjorde någonting bra. Så nu hoppas jag bara att allt är ok med "mannen" :)

De konstiga händelserna är inte slut där! När jag åker hem från stan & just ska passera OK i ursviken så blir jag omkörd. på INSIDAN!! Vad är det för idioter som kör om på insidan?! Jag blir lika upprörd varje gång det händer för det är inte första gången det händer. Sist det hände var det dessutom på exakt samma ställe.
Ah, jag blir så arg på såna människor! Ursh!

Sådär, nu har jag skrivit av mig lite om dagens händelser!
Nu blir det att joina Jim & Ante & se hockey.
Godnatt:)

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja oj, det var en händelserik dag!

2010-05-18 @ 21:54:15
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Bea

Synd bara att tiden går så fort när man har roligt! ;) Kram!

2010-05-18 @ 21:55:35
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0