Ikea.

Nu är vi hemma igen efter en dag i haparanda. Det är alltid trevligt att åka iväg på en dagstur, men jag tror banne mig att det är ännu bättre att komma hem igen:P Det var vi & svärmor som bestämde oss för att åka iväg. Ingen av oss hade något speciellt som skulle inhandlas - eller jag kan tänka mig att köpa en hel del. Men inte just nu.
Så det blev bara några småsaker, eller bara & bara. Jag är nöjd med det vi handlade:) Kuddar, kuddfodral, ljus i alla sorter, ljusfat, litet bord, glas, saxar.. jaa.. det är väl ungefär allt.

Det enda jag är lite sur över är att jag alltid ska vela så himla mycket över saker, som exempelvis krukor. Krukor som jag faktiskt vill ha & behöver men som jag just i det ögonblicket jag tittade på dem inte riktigt var säker på storleken. Så det slutade med att krukorna står kvar & jag blänger på de för små krukorna i köksfönstret!:P

Nä, nu ska jag vila rumpan efter bilåkningen, fötterna efter allt irrande hit & dit & hjärnan. Nu är jag trött.
Så vi får väl se hur mycket av hockeyn jag kommer se;)

Godnatt kära läsare.
Hoppas er helg varit lika trevlig som min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0