plättar.

Idag när vi hade jonte på besök hade jag tänkt bjuda på plättar. Ante köpte ingredienser och jag förberedde  smeten så att det skulle gå snabbt när vi väl hade tänkt äta. Men, efter många om och men så slutade det iallfall med att vi åt köttbullar och makaroner. Så, den dagen mina barn vill äta plättar.. ja då får de minsann åka till mormor eller någon som kan göra plättar:P
Jag & Ante kan iallfall inte. Dagens plättar hamnade bara i slasken:P

Annars har dagen gått riktigt bra. Vi har kastat sten i svandammen, gungat i lekparken, men det bästa av allt var nog när Jonte fick vara på inglasningen och leka. Han ville vara där ute hela tiden. Tyvärr så är ju inte vädret på topp idag så det var rätt kallt där. Men, han var iaf nöjd & det är huvudsaken.

Jess, tyvärr hittade jag ingen peng:P

Nu blir det att läsa lite i boken jag började på igår.. eller bara ta det lugnt i soffan:P

Ciao!:)


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vet inte om det finns så många andra hallmöbler på Village... Men du får stå ut med nyfikenheten ett tag till för kartongen är inte ens öppnad så jag kan inte fotografera. Ellos alla rabattkuponger har så klart gått ut nu när jag äntligen hittat något jag vill ha, men nu får vi ju tid att fundera lite på om vi ska härma er ...

2010-05-24 @ 22:11:58
URL: http://vilseidalarna.blogg.se/
Postat av: Bea

Köp en ny stekpanna ;)

2010-05-25 @ 10:57:34
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0