skolarbete.

Idag hade jag tänkt vara duktig och börja göra en uppgift som ska vara inlämnad på söndag så att jag kan unna mig en dag på Ikea på lördag utan att tänka på skolan. Tyvärr har ju inte dagen börjat så bra som jag hade tänkt, men jag hoppas att eftermiddagen och kvällen ger bättre resultat. Bara illamåendet, tröttheten & yrseln förvinner så.. Det är inte så många uppgifter kvar nu & efter nästa vecka hade jag bara tänkt försöka ha en endaste inlämningsuppgift kvar. Om det blir som jag har tänkt det får vi dock vänta & se:P
Nu vill jag bara att M-L ska rätta min examinationsuppg som jag skickade in den 15 mars alltså betydligt längre än tre veckor sedan. Det är nämligen bara tre veckor som läraren har på sig att rätta...
Att få kompletteringar vore nämligen inte alls uppskattat vid det här laget!

Nä, nu ska jag vila en stund till..
kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0