stadstur.

Jag & Pappa åkte upp till bonnstan & tänkte kika vad det var för saker på marknaden, men det var tyvärr inte så mkt att hurra för. Vi gick runt ett varv & ca tio minuter senare åkte vi därifrån. Jag måste nog vänta några veckor till innan jag får mina grönsaker:) Så istället för marknad så blev det lite middagshandling på solbacken!:)

Just nu sitter jag & ser på Sverige matchen, borde egentligen ha varit & sett rönnskärs herrar spela men tyvärr så orkar jag inte ta mig ända dit:P Jag är så trött i hela kroppen & idag skyller jag på pollentabletterna som jag fick hämta ut igår. Det är dock skönt att det iaf har slutat klia i ögon & näsa.

Kvällen kommer nog bli väldigt lugn, ante jobbar 7-17 hela helgen & så brukar det bli tidiga kvällar. Vilket iofs inte är mig emot:P


Byye!



Svar på kommentar:

Jimmy: Tack för en underbar kommentar. Jag tycker också att det går väldigt bra med bygget & jag förstår att du blir imponerad. Jag är lite impad själv faktiskt. Haha, ja det där är garanterat favortitbyxorna;) Jag tror att han känner sig händig när han har på sig dem!;P Jag håller tummarna för att det går bra på matchen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0