tiden rusar fram

& jag får ingenting gjort. Uppgiften vi ska göra känns lite flummig och jag känner att jag inte har 100% koll på vad som förväntas av mig. Men, det kan ju inte mer än bli fel. Så, jag ska dricka upp min smoothie & försöka kämpa vidare. Åtminstonde några timmar till. Håller jag ut till 1-2 tiden så är jag nöjd.
Förutom att jag sitter & kämpar med examinationsuppgiften så är jag inne & kollar om jag fått veta hur förra inlämningsuppgiften gick ungefär var tionde minut. Jag vill veta nu! Både frida & bea har fått veta. Nu är det min tur också! :P

Bye så länge!

Kommentarer
Postat av: Bea

OJ, hej vad det går! 6 sidor!!! Jag sitter och skriver ihop observationerna och intervjuerna och har bara 3 sidor med referenslistan. Herre! Aja, jag ska knåpa vidare ;)

2010-05-06 @ 11:20:28
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Bea

Näe, nu ljög jag. Jag har 3, med bilagor blir det 6. :P

2010-05-06 @ 11:22:27
Postat av: Bea

Men tror du verkligen man ska bifoga bilagorna då? Tänkte om det bara skulle vara 4-5 sidor...

2010-05-06 @ 11:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0