ultraljud.

Idag när jag kom hem fick jag ett glädjande besked i brevlådan. Vi har äntligen fått en tid för ultraljud & nu känns det inte så långt bort längre. Så nu längtar jag super mycket till den 26 maj:) Oj så spännande!
Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att det är på riktigt, men när jag får se det lilla livet kommer det nog att kännas mer verkligt:)






Idag har vi varit till luleå & det gick bra trots att vi inte hade speciellt stor koll på vad vi skulle göra. Lite jobbigt var det dock att brandalarmet skulle tjuta till & från hela lektionen & att vi var tvungna att springa ut två gånger bara för att larmet hakat upp sig. Men, det är väl bättre att vara på den säkra sidan.
Imorgon blir det ännu ett besök på skolan men sedan blir det att göra klart några inlämningar & sedan är det sommarlov! Så härligt.

Nu ska jag snart gå & lägga mig så att jag orkar stiga upp 05.00 imorgon bitti.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jesse

Så roligt =) Det är ju snart, gud vad tiden går fort ändå

2010-05-04 @ 08:53:56
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0