Kyla!

Ute är det snöstorm & det känns nästan som att det blåser rakt igenom väggarna ikväll. Det är nämligen iskallt även inomhus. Men, jag tror att det mest beror på att det ser så fruktansvärt kallt ut ute när det blåser & snöar som det gör. Lilleman ligger just nu & sover men det dröjer nog inte länge innan det är matdags igen. Ante är förhoppningsvis påväg hem från hockeyn & jag håller tummarna på att han tar sig hem oskadd. För jag kan tänka mig att det inte är så lätt att se nåt på vägarna ikväll.

Annars så händer det inte så mycket här på dungatan. Vi myser mest!♥ Jag ska försöka ta mig i kragen & städa lite så jag kan ställa fram lite adventsljusstakar & göra det lite julmysigt här hemma. Men det får bli imorgon, eller ihelgen..! Det är konstigt att dagarna bara försvinner även fast man bara är hemma & inte gör speciellt mycket på dagarna. Men, den som har min uppmärksamhet just nu är ju vår älskade Charlie. Ibland kommer jag på mig själv att bara sitta & titta på han. Se alla miner och alla rörelser som han gör. Vilken lycka det är att äntligen få mysa med honom på riktigt:)

Imorgon fyller Antes mormor år & på lördag är det dop för älskade lilla Meja så jag tror att det kommer bli en riktigt mysig helg. Jag hoppas att ni läsare också får en helt underbar helg:)

Stora kramar!





Frida, Bea & Moa, nu är det dags att styra upp en fikadate. I miss u!♥

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag saknar dig (Moa & Frida också) med! Känns som det var år och daar sen! Kram!

2010-11-25 @ 22:34:52
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Moa

Jaaaaaa!!!:) Jag har Charlie-abstinens, även fast jag aldrig träffat pajken!;) Säg tid och plats så är jag där! Kram

2010-11-25 @ 22:45:53
URL: http://moawestermark.blogg.se/
Postat av: Frida

Det tycker jag jag gjorde ju ett försök haha men jag vet hur det är när man nyss fått barn då vet man varken dag eller datum utan det nya tillskottet tar upp all tid och uppmärksamhet;) Vad sägs om att träffas på tis, tors eller fre? Jag är i Luleå på onsdag.

Massor med kramar !

2010-11-27 @ 14:35:00
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0