premiär!

Idag har vi varit ute på premiärturen med vagnen & det gick riktigt bra. Han sover faktiskt fortfarande, men snart är det matdags igen så det lär nog inte ta så länge innan han vaknar. Det var så skönt att vara ute & gå men jag känner att det var ett tag sedan jag var ute & gick så länge. Kroppen är inte riktigt återhämtad än, men det kommer väl så småningom!

Annars i veckan har det inte hänt så mkt annat än att vi bara varit hemma & myst så mycket som möjligt. Det är fortfarande svårt att förstå att han är vår & att han för mindre än en vecka sedan bodde i min mage. Otroligt faschinerande att det verkligen fungerar! Alla mor & farföräldrar har varit här & hälsat på & igår var vi på efterkontroll på BB & allt såg bra ut:)

Nu ska jag snart väcka lilleman & ikväll blir det att mysa framför hockeyn!

Kram på er alla!



Tack förresten för alla gratulationer & kommentarer, det värmer i hjärtat!

Kommentarer
Postat av: WILMAA

Kan inte du hälsa på på skolan snart? Du kan oxå ta med dej Charlie XD :D

2010-11-19 @ 07:49:37
URL: http://wilmawi.blogg.se/
Postat av: Lotta

Grattis hälsningar från oss i Dalarna! Jätte söt liten kille! Ha det så bra och sköt om er.

2010-11-20 @ 21:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0