present.

I måndags när jag hade besök av Emma & Meja så fick jag en superfin födelsedagspresent. Och det roligaste med denna present är att när jag skulle få min present av Frida, Bea & Moa för ett tag sedan så fanns inte det de egentligen ville köpa åt mig så de gav mig ett presentkort istället. Men när jag hade öppnat paketet & sett presentkortet så berättade de för mig vad det var som de egentligen hade tänkt köpa & tydligen så känner mina vänner mig så bra att de allihopa tänkte på samma sak. Jag vet inte vad det är med dessa små fåglar men jag tycker om dem. Nu gäller det bara att komma på var jag ska sätta denna lilla pippi:)


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha vad komiskt - det var ju precis det där vi hade tänkt köpa vad kul att du fick det ändå=)!!!

Många kramisar

2010-11-11 @ 08:03:37
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0