it´s time.

Nu börjar det vara längesedan jag printade ner några ord här & det börjar komma lite irriterade åsikter kring denna frånvaro. Så därför tänkte jag att jag skulle uppdatera er lite:)

Jag jobbar fortfarande & står i, är nu två veckor kvar att jobba & jag hoppas att jag kan jobba hela oktober ut, men sen får bebisen mer än gärna komma ut när den vill:) Magen växer & de inte så graciösa bristningarna börjar sakta visa sig.. men vad göra? Jag mår annars väldigt bra, så man ska väl inte klaga!

På hemma fronten går det väl si sådär, det är fortfarande mycket kvar som ska göras men samtidigt så är det inte så stora & svåra saker som ska göras. Så jag håller tummarna på att vår tidsplan gällande sista oktober fortfarande ska hålla sig någorlunda iaf.

Annars då, jaa.. det har säkert hänt en massa saker sen sist men det känns inte så aktuellt att skriva om vad vi gjort alla dagar denna vecka. Utan istället ska jag försöka skärpa mig när det kommer till att uppdatera.

Ante ska på hockey idag igen & vad jag ska hitta på det har jag inte riktigt bestämt än. Har börjat riva lite tapeter i det blivande barnrummet men det kändes så lönlöst så jag gav upp rätt snabbt. Måste försöka komma på en smart lösning för att göra det så smidigt & enkelt som möjligt. Vilket jag tyvärr inte tror är möjligt. Tänk vad lätt allt skulle vara om man hade råd att anlita någon som gjorde jobbet åt en. Snabbt & enkelt. Meen, tills de där pengarna behagar att dyka upp så är det nog bara att ta på sig arbetskläderna & börjar jobba. haha.

Jag önskar alla en riktigt trevlig helg:)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0