kalas.

Idag har jag våldgästat ännu ett kalas hos erika & johan, men de börjar vara så vana vid att jag hänger med så de förväntar sig nog att jag hakar på när mamma & janne åker dit:)
Annars idag så har jag varit förbi pappa en sväng och gjort färdigt fasadskylten som jag så länge hållit på med. Eller, som jag rättare sagt låtit ligga halvfärdig i garaget på tok för länge.

Imorgon är det återigen måndag & nu återstår det bara två veckor på jobbet och endast två veckor kvar av oktober. Oktober som var månaden när vår "att göra lista" skulle vara klar. Jag är tveksam på att vi kommer hinna allt på dessa två veckor, men jag tror att vi kommer ha det mesta klart iaf. Imorgon kommer rörmockaren hit & flyttar tvättmaskinen, plus att skötbordet och hyllorna i badrummet kommer att påbörjas i veckan. Och det känns riktigt bra! Så vi kommer förhoppningsvis att kunna bocka av flera saker innan den sista oktober:)

Nu ska jag bege mig mot mamma, för jag har inte bara bjudit in mig själv på kalas idag. Jag har även bjudit in mig själv på middag hos mamma:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0