sista arbetsdagen.

Idag har jag jobbat sista dagen på rönnskär för den här gången. Var meningen att jag skulle sluta redan 11.20 men eftersom jag är så flitig så fick jag nog mig inte därifrån förrän 12. Meen, nu ska jag ju få vara ledig så det gör inte så mkt! Det har varit en intressant sommar & höst & jag är så tacksam för att jag fick chansen att jobba där. Nu hoppas jag bara att det går bra utan min närvaro;P

Gällande den lilla krabaten i magen så har det inte hänt någonting än & eftersom alla runtomkring mig verkar få bebis några dagar tidigare än beräknat så kommer jag säkert att gå över flera veckor. Men, det är bara att fortsätta vänta & längta:)

Nu ska jag lägga mig & vila en stund & kanske läsa en bok eller nåt:) Bara njuta av att det är fredag!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0