godkänd.

Tänk om jag bara hade lagt ner liite mera energi i våras när uppgiften var aktuell, då hade jag inte behövt dessa kompletteringar. Får försöka ha detta i åtanke den dagen jag sätter mig i skolbänken igen. För ärligt talat så var mina kompletteringar inte speciellt avancerade. Såg just att den blivit godkänd & det är ju huvudsaken.
Även studieuppehållet är beviljat, annars vet jag inte riktigt vad jag hade gjort!:P
Men känslorna är ändå lite splittrade, jag fullkomligt älskar att jobba & tjäna pengar. Men jag vette tusan om skolan kommer vara densamma utan frida & bea. De är ju mitt stöd när allt har kännts hopplöst & de som gjort att det faktiskt har varit riktigt roligt att plugga. Men, det är länge kvar innan jag sätter mig i skolbänken igen & vem vet vad som har hänt tills dess?
Tjuvläste faktiskt just igenom höstterminens studiehandledning & då kändes det genast ännu bättre med att jobba. Att slippa alla dessa litteraturer & svåra ord.
Jag håller tummarna på att jag blir smartare av att bli mamma så att de resterande 2,5 åren blir som att glida på ett bananskal. drömma kan man ju göra iallfall...

Vi får väl se om den positiva känslan inför jobbet känns lika positiv imorgon bitti när klockan ringer där vid 6-tiden:)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad skönt att du blev godkänd GRATTIS=)!!! Men du får inte ha kalla fötter nu för det är inte många uppgifter vi har fått och inte ens en tenta (dvs den hemtenta vi hade oroat oss över)!!! Sedan går 5 av 20 veckor i terminen bort till praktik och litteratiren verkar super spännande;)!! Det är ju bara en termin innan jag hoppar på!!

Ha en skön helg nu så siktar vi på fika till veckan!!!

Kramisar

2010-09-03 @ 18:26:43
URL: http://tokiz.blogg.se/
Postat av: Bea

Grattis :D Härligt, det är bra. Lägg skolan på hyllan nu iaf ett år framöver, njut av mammaledigheten. :D Jag ska ju läsa själv nästa termin, ska bli spännande att se hur det ska gå!!! Längtar tills vi ska träffas. Kramar! :)

2010-09-05 @ 20:39:32
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Erika

Några ansikten kommer du i alla fall känna igen när du börjar om :) Men jag förstår din tanke, men Frida & Bea finns ju kvar ändå :)

2010-09-07 @ 17:55:48
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0