eko.

Ja, inatt skrev jag ju om min hjärna & hur den ständigt går på högvarv. I skrivande stund är det helt tvärtom. Idag är det snarare eko i hjärnan!:P Dagen började väldigt segt & jag drog mig in i det längsta innan jag tillslut klädde på mig & lilleman & började traska mot Ursviken. Redan nere på ursviksgatan kände jag att jag helst av allt skulle vilja vända om, men det var ju bara att traska vidare. Väl framme hos Frida såg jag nog mer död än levande ut & svetten rann som aldrig förr. Jag hade visst klätt mig liite för mycket för speciellt kallt var det ju inte. Däremot blåste det lite så jag kisade med ögonen pga snöröken & hoppades att jag fortfarande var på vägen:P Vägen hem från frida gick faktiskt lite bättre för då var det medvind & allt jag kunde tänka på var den välbehövliga duschen jag skulle ta när jag kom hem & det var nog den som gjorde att det faktiskt inte var så jobbigt att promenera.. tills jag kom på att jag var tvungen att skotta när jag kom hem. Suck. Aja, ändå lika bra att göra det innan jag duschade för annars skulle jag ju ändå bara bli svettig igen. Så jag började att skotta & kände mig verkligen inte laddad & kroppen kändes som bly men under tiden jag pratade med en granne som gick förbi så kom pappa. Vilken glädje. Jag lämnade genast över spaden till han & tog en lite mindre själv så vi hjälptes åt & fort gick det. Jag hann dessutom duscha innan C blev allt för hungrig & bara det var ju rena lyxen:)

Så ikväll blir det att bara slappa hemma framför hockeyn & busa med Charlie & Hector som är på besök tills imorgon:)

Trevlig torsdag på er!:)




(frida, hade jag inte varit så svettig & äcklig så hade jag stannat lite längre;P haha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0