måndag.

Just nu sitter jag med skolböckerna i en hög framför mig och det blir inte speciellt mkt gjort. Charlie ligger och sover ute i vagnen sen en timma tillbaka. Jag vill ha jullov nu, jag vill inte skriva ihop det här arbetet som jag måste skriva. Och det beror mestadels på att jag tycker att litteraturen är jättesvår att förstå och för att jag inte har tillräckligt med kött på benen när det kommer till utvecklingsarbetet vi gjorde på VFUn. Imorgon ska jag återigen sitta på skeria & det ska bli så kul att träffa Carro & Jessika igen. Förhoppningsvis kan vi peppa varandra till att plugga som attan i några veckor till för att sen ta ett långt och behövligt jullov!

Eftersom vi återigen har punka på vår vagn så är jag lite i valet och kvalet om hur jag ska göra idag när jag ska till vårdcentralen. Det känns för jobbigt att släpa med vagnen eftersom ena framhjulet bromsar mer än rullar. Så jag tror att det blir en sista cykeltur för att sen lämna tillbaka cykeln till sofie & robert. Det gäller bara att cykla försiktigt så att vi inte ramlar!

Ha en bra dag allihopa!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0