GLAD PÅSK!

Jag är verkligen urdålig på att uppdatera här på bloggen & det tror jag har att göra med att bloggsuget inte riktigt finns där som det gjorde förut.

Men såhär i påsktider så tänkte jag ändå slänga ihop ett litet inlägg med några bilder:)


En liten skafferitjuv!

Kärlek<3


Hela familjen ihoptryckta i en skoterpulka på fjället i Hemavan.
(Ja, vi fryser. Det är därför vi ser ut som vi gör. haha)


Godnattpuss


Dagens frukost & hjälmen skulle också vara med:)


Nu packar vi ihop oss & firar lite påsk med nära & kära.
Sonja & Ecke, ihelgen ska vi fota Charlie med skinnjackan så efter helgen lägger vi ut en bild:)


Kommentarer
Postat av: Johanna Fa

Men HEJ!

jag visste inte att du hade blogg =) ska börja följa den, även om inläggen inte är så täta :)



Så det kan bli, två johannor och två charlies!

Hoppas allt är bra med dig, vi kanske ses på lördag?

2012-05-30 @ 22:10:46
URL: http://jojesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0