sextonde februari tjugohundratolv

Ja, ni har väl säkert lärt er vid det här laget att det är gleeest mellan inläggen på den här bloggen. Jag blir irriterad när andra inte uppdaterar så det finns inga ursäkter.

Mycket har hänt sedan sist:

*Charlies inskolning gick utmärkt, men efter närmare två veckors sjukdom är det nu lite jobbigt att lämna lillman. Han är ledsen varje gång jag lämnar honom & det är lika jobbigt varje gång även fast jag vet att det går över nästan direkt. Men det går åt rätt håll så snart ska det nog gå bra att lämna honom också:)

*Charlie ramlade hos mormor för en vecka sedan ungefär & slog ut en tand. Så nu är han en tand fattigare tills han blir lite äldre. Just nu syns det ju inte så mkt men när fler tänder kommer lär det nog synas mer:P

*Första kursen för den här terminen är avklarad & jag har varit "ledig" från skolan sedan lunchtid igår & jag måste erkänna att det är heelt underbart. På måndag börjar nästa kurs som dessutom avslutas med en skriftlig tenta som känns sådär..!

*Jag har fått min alldelens egna pippi-tröja av älsklingen & det är såå underbar!

Ja, det är väl lite av det som har hänt sedan sist. Full rulle hela dagarna, speciellt nu när lilleman tycker bättre om att springa än att gå! puh, det är nu det börjar. Tur det är sommar snart så vi kan vara ute jämt.

Nu ska jag sätta mig & se tredje periden av hockeyn. Kram på er!
Det går inte att lägga in bilder nu så jag ska försöka lägga upp lite bilder imorgon istället:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0