snö, snö & lite mera snö

oj så skönt att få komma in i värmen igen.
Ante har snart varit ute i 2 timmar för att hjälpa några av de som kört fast. just nu försöker han hjälpa en av grannarna ut från parkeringen så han ska kunna ta sig till jobbet om några timmar.. men det är rätt kört. Jag har också försökt hjälpa till men jag har nog varit mer ivägen än hjälpande. men men.. man måste ju försöka iallafall..
Nu ska det iallafall bli skönt med några timmars sömn för att sedan stiga upp & försöka ta sig till jobbet. Som tur är så är det inte jag som kör, det hade ändå inte varit nån ide att ens försöka få ut bilen från parkeringen med tanke på den drivan vi har bakom bilen & typ över hela parkeringen för den delen..

jag fryser. Om tårna. Fingrarna. Kinderna. Hela kroppen.


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jesse

haha jo jag förstod det, jag såg det på ip adressen =P Tyvärr så kan jag inte lära dig nåt för det var hon som gjorde allt..jag satt bara och kolla på och såg ut som ett stort frågetecken..haha..jag fattade ingenting=P

2009-02-11 @ 23:22:04
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0