candy.

Just nu sitter jag i soffan & äter upp fredagens överblivna karra. Jag sitter & försöker leta en SVEA mössa.. men jag hittar ingen som jag vill ha. ska nog fortsätta leta tror jag.

Gårdagen var bra. Spenderade hela dagen i örviken. Först hos pappa & på kajvägen hos trippel J familjen. Blev en sväng till ica maxi & folketshus i hamn för att kika på hockeyn där i mellan men stösta delen var jag i Örviken. Det var ett tag sedan sist, så det kändes därför extra kul på nåt sätt.

Hos trippel J så blev det lite bus med lillgrabben & sedan började vi en sen film. helt värdelös var den. Så vi bestluade oss för att stänga av.

1   2   

Bild 1&2 Jonte busar omkring med nätkorgen från ikea:)
3   4  5
Bild 3. Ante & jonte busar på "storbollen"
Bild 4. Jess håller på att laga middag. Korv & makaroner. Stina & Jonte stod där hela tiden hon lagade mat. De ville också ha korv:P
Bild 5. Jessica gav en korvbit till Jonte som han bjöd stina på:)

6    7

Bild 6. Jess & jonte busar med nätkorgen:)
Bild 7. Det nyaste tillskottet på kajvägen. Lillgrabben. Han är toksöt.
Fick ingen bra bild på han men ni ser ju ungefär!:)


Nu ska jag hoppa in i duschen & sedan ta en promenad. Blir nog att dra sig upp till solbacken någon gång under dagen också för det är min tur att bjuda på fika imorgon.

Ha en bra söndag hörrni!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0