lunchdate.

Dagens +
Om ca en halvtimma kommer A hem från jobbet & då ska vi åka ner på stan direkt, A ska försöka hitta sig ett par nya skor, för i hans nuvarande skor är det typ hål överallt.
Jag ska träffa karin (&kanske emma?) på antingen en fika eller så blir det lunch på stan. Ska bli riktigt mysigt att höra hur julen & nyårs var:)
Alltså, dagens plus är att jag ska få träffa karin & kanske emma:)


Dagens -
När det gäller min nya frisyr så har jag kommit på att jag till stor del går omkring & ser ut som en kille med pottfrilla. Inte så kul alltså. Håret ser väl någorlunda bra ut när jag får kleta dit stora mängder vax. Så om ni ser en killiknande tjej med ett ton vax i håret så är det mig ni ser. Tänkte bara så ni slipper undra vad det är för konstig person som är ute bland folk! Dagens minus får, som ni kanske förstår, gå till mitt hår.

Kommentarer
Postat av: Jesse

asså jag kan itne svara på ditt sms..jag fattar inte hur man använder telefonen haha..jag måste sätta mig och lära mig den ikväll..=P men jag ska inte säga nåt =) Joo det blir nog fint, vi ska göra i ordning allt ikväll sen tänkte jag dra med dig till djuraffären imorgon och hämta fiskarna..=P

2009-01-02 @ 16:37:45
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: Jesse

Förresten..du skulle få kunna ta med dig alla dom där papperna imorgon..om du orkar =) Jag börjar ha slut nu =P

2009-01-02 @ 16:45:49
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: Jesse

Jepp det gör vi =) Ses imorgon då, nu ska jag lägga mig i soffan och se en film..eller typ sova..fast jag ska låssas se filmen så inte Jim känner sig så ensam..=P

2009-01-02 @ 20:45:17
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0