trött trött trött.

Jag förstår inte hur man kan vara så trött som jag är?! Helt sjukt!
Det känns som att jag inte gör annat än att sova nu mera. Hade tänkt försöka få bort den sista uppgiften idag, meen som vanligt så somnade jag istället. Nä, nu måste jag skärpa mig. Ska äta lunch, dricka några liter vatten & sedan åka till pappa och börja på mitt projekt som legat & väntat tillräckligt länge nu!

Skolan får vänta.. igen.. När ska jag orka ta tag i uppgiften? Gör jag det inte i veckan så blir det iallfall ett måste nästa vecka! Jag har ingen som helst ork till att göra skolarbeten nu. Min hjärna har tagit semester!

Fick veta idag också att A åker till sthlm på fredag. Han & S ska på elitloppet, vilket jag inte är det minsta avundsjuk på att han gör. Att de dessutom fixade rätt så billiga biljetter + boende är ju också super! Nu ska jag bara hålla tummarna på att han vinner lite pengar. Kanske till en ny bil?!;) det vore ju inte fel iaf.

Nä, man kanske ska stoppa sig nåt i magen och sen gå ner & förbereda lite innan pappa kommer.

byye!

Kommentarer
Postat av: Malin H

Hälsa Ante att vi ses bland hästarna och fylleristerna på Solvalla :)

Hoppas allt är bra med er och bebben annars :)



Kram från sthlm

2010-05-25 @ 23:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0