badhuset.

Idag har jag äntligen lyckats ta mig till badhuset & simmat några längder. Och med tanke på att det faktiskt är rätt så härligt att simma så är det ju på tiden att jag börjar för det är ju inte så länge kvar innan jag måste börja betala igen. Så nu har jag tänkt att jag åtminstonde ska fara och simma en gång i veckan direkt efter jobbet. Men om det verkligen blir så det återstår ju att se:P Jag hoppas att jag har den disciplinen iaf!

Ante är just nu på hockey & ser träningsmatchen mellan AIK-Luleå. Jag däremot har inte så många planer för kvällen, det blir nog att ta det väldigt lugnt.. åtminstonde en stund sen kan man ju alltid hoppas på att jag får ett litet städryck eller nåt:)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag och barnen följer gärna och badar nån dag,en vi brukar inte simma.. vi brukar mest sitta och plaska i lilla polen och snacka lite skit..=P men om du är sugen på det nån dag så hör av dig, man kan ju behöva ta det lugnt ibland också haha =)

2010-09-03 @ 11:38:42
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0