I´m alive!

Nej, ni behöver inte oroa er. Jag lever. (det är iofs bara emma & mamma som tvivlat på den fronten) Jag har bara varit oerhört dålig på att uppdatera bloggen. Förhoppningsvis blir det ändring på det under julledigheten, men jag lovar ingenting.

På fredag är det personalfest & i måndags fick vi ett litet uppdrag som ska vara klart på fredag så just nu sitter jag & gör lite rescharch (eller hur det nu stavas). Men det känns inte riktigt som att detta är ett uppdrag för mig, men jag ska göra mitt bästa. Personalfesten kommer förövrigt bli riktigt mysig & trevlig har jag en känsla av & jag håller tummarna på att alla kan vara med denna gången. Det var nämligen längesedan vi var alla samlade.

Igår var jag hos mamma & hälsade på. Då gav hon mig ett julkort som jag fått av familjen Tossell som jag bodde hos när vi var i Tavistock (england) på praktik i trean på gymnasiet. Riktigt kul att få höra lite om deras äventyr & alla resor. Lite avundsjuk blev jag, det måste jag erkänna. Speciellt på deras resa till Barbados, det såg himlarns fint ut på bilderna! Men otroligt roligt att se hur mycket barnen har vuxit, inte klokt vad tiden går fort!


Det var nog allt för denna gången.
Förresten så har vi blivit bjudna på nyårsfest, vilket känns lite smickrande. Men vi har inte riktigt bestämt oss för hur vi ska göra än. Vi har några dagar till på oss!

aja, peace out! hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0