rain

Idag är det en riktigt grå & trist dag.
Det är ju nu man är sugen på att få lite snö så det blir sådär vitt & fint. Så jag hoppas att det slutar regna snart!
Jag har just skjutsat A till jobbet, men jag ska snart åka upp till solbacken igen för han glömde sin matlåda. Så då tänkte jag vara lite snäll och köra dit med den, så han slipper stressa på lunchen.
Efter det så bär det av mot stan för att kika lite.. (har jag tur kanske jag hinner hitta nån julklapp också:) i hope so!) innan det är dax för en fika med brudarna


Men nu kommer den största utmaningen för dagen, och det är att få ut lillan på en promenad. Hon uppskattar inte heller detta väder speciellt mycket..

Trevlig lördag på er!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0