what a beautiful day.

Som jag berättade i förra inlägget så var det ju inte direkt världens roligaste natt.
Och jag kan ju inte direkt påstå att dagen började så mycket bättre.. När vi skulle åka till ursviken till antes pappa så startade inte bilen. Yippie!  Vi provade några gånger och ibland startade den men då dog den på en gång.. då gick vi upp i lägenheten igen för att ringa till B för att höra vad som kunde vara fel. När vi då går ut igen för att kika i bilen så ser jag att det händer nåt under bilen.. då visade det sig att det var fläktremmen som hade lossnat! (!) Så det här måste ju gå till historiens värsta helg på länge!


Eftersom det varit en helg där allt gått fel så har det idag blivit ett stort intag av onyttiga saker. Smörgåstårta, äppelpaj, kebabtallrik, godis m.m För det kände vi att vi var värda! haha.

Nu ska vi fortsätta denna kväll i soffan, det blir antingen att se Mamma Mia, eller ett avsnitt av Oskyldigt dömd.
Ante ska äta chips & jag ska göra en c-vitamin shot. (färskpressad juice)

    




Säljes.

Nu har den skitit i det blå skåpet.  /Ante

Kommentarer
Postat av: Jesse

Det såg inte dåligtut det där med apelsinerna =)

Vad har bilen gjort mot ante nu då? haha

Förresten har du lagt ut nån bild på tavlan snart elle har jag missat den..? nu känner jag att jag blir lite irriterad =P

2008-11-10 @ 21:02:43
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0