förberedelser och packning..

Just nu tar jag en paus i packandet för att blogga lite. Och det är mest för att jag inte riktigt har nån aning om vad jag har packat eller vad jag har glömt. Men det ska nog ordna sig..

Imorgon klockan 14.30 startar nämligen personalmys (fest) med jobbargänget. och det ska bli så trevligt!
Den här gången är det jag och Mattias som har planerat, och alltså är det bara vi som egentligen vet vad som ska hända! ;) heh. Resten av gänget vet i stort sett bara vad de ska ha med sig, hur de ska se ut och vilken tid de ska vara redo på skolan. Jag kan lova er att kameran ska med så på lördag kommer det läggas upp bildbevis från kvällen! jag vet inte hur det är med er, men jag väntar då med spänning!

Nä, nu måste jag dra mig från datorn, ska se lite idol, hämta ante på jobbet.. duscha och göra allt klart inför morgondagen!

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0