fjärde advent.

Dagen började väldigt sent. Men efter gårdagens bravader så var det välbehövligt. Trots alla drinkar igår så mådde jag faktiskt helt ok idag. skönt:)
Kvällen var riktigt trevligt & som ni vet så måste det göras om! St8 var kanske något som jag hade kunnat skippa, jag känner mig mest på fel plats & vilsen när jag är där. Det var dock trevligt att se några kända ansikten iaf, även om de var få:P

Dagen har varit fullspäckad med olika saker. Började på icamaxi med resten av skellefteå när vi inhandlade det mesta inför julafton. Nu är det bara några få saker som ska kompletteras. När vi kom hem var Birger här & fixade med köket en stund innan han var tvungen att åka igen. Då satte vi igång med att göra köttbullar & därefter knäck. Birger dök då upp igen för att kapa till & bära upp bänkskivan. Så nu ska den sista bara skruvas fast + att det ska fogas. Sen är det klart. Det har tagit lite tid men eftersom vi är rätt beroende av svärfar så är det inte så mkt att göra åt saken. Allt är ju beroende på när han har tid att hjälpa oss. (eftersom vi inte vet hur man ska göra så är det så bra att han vill/kan hjälpa oss. Vi försöker suga åt oss & lära oss allt vi kan)

Efter middagen åkte jag till macken för att ge en försoningsgåva till jesse. Jag skickade ett sms till henne för några dagar sedan & hon kunde inte riktigt förlåta mig för det,haha. Men nu är jag förlåten. Allt som behövdes var tydligen en paradis ask;P Du är för rolig du vännen:)

Nu blir det att dra sig mot den renbäddade sängen för några timmars sömn innan julveckan sätter igång på riktigt:)

Hoppas alla haft en trevlig helg!
kram & godnatt från dungatan!

Kommentarer
Postat av: Maria

Messet du skickade till henne var klockrent:P Haha man skulle bli väldigt orolig av början på det, jätte bra att sätta dit den bästa med ännu bättre;)

2009-12-21 @ 10:19:14
Postat av: Bea

Haha, antar att det är smset jag skickade till dig?



Hmm... jag skrev (Lpfö 2006, s, 8) och fick rätt för det :) Kram

2009-12-21 @ 11:41:36
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Bea

Fast är det löpande i texten (utan citat) kan du säkert skriva som du skrev... annars hade jag skrivit på ett annat ställe: Enligt läroplanen (Lpo94)... så du kan nog skriva som du tänkte! Nu rörde jag till det!

2009-12-21 @ 11:44:28
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0