questions.


Jag har just sett sista avsnittet av säsong ett av Gossip Girl & är just nu lite sentimental.
Att man kan bli så påverkad av en serie, eller rättaresagt ett avsnitt är ju helt sjukt. Jag har inte ens mens så det är inte pms:en som spökar. Det är faktiskt sällan jag gråter till nåt jag ser på tv, men börjar jag väl så har jag svårt att sluta.  Men, jag brukar bli såhär ibland. Man blir på ett humör som gör att man helst bara vill sitta ihopkrupen & krama nån. Kanske gråta litegrann.. Men det är inget allvarligt. Jag är snart mig själv igen.


Nu ska jag ladda upp för en promenad ute i snön för att sedan ladda upp inför en ny dag imorgon. Med nya känslor & händelser.


kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

känner igen mej. jag såg "the notebook" för en vecka sen (hade inte sett den förrän nu!) och trodde typ jag skulle gråta ihjäl mig. var tvungen och gå och göra nåt annat ett tag för att lugna ner mej lite för jag var helt otröstelig :)

2009-01-13 @ 21:30:10
Postat av: e

känner igen mej. jag såg "the notebook" för en vecka sen (hade inte sett den förrän nu!) och trodde typ jag skulle gråta ihjäl mig. var tvungen och gå och göra nåt annat ett tag för att lugna ner mej lite för jag var helt otröstelig :)

2009-01-13 @ 21:30:28
Postat av: e

du är inte ensam! såg "the notebook" för en vecka sen (hade inte sett den tidigare!!) och höll typ på att flänna ihjäl mig. var tvungen att gå därifrån och göra nåt annat ett tag för att jag skulle lugna ner mig lite. var helt otrösterlig :P

2009-01-13 @ 21:32:26
Postat av: e

du är inte ensam! såg "the notebook" för en vecka sen (hade inte sett den tidigare!!) och höll typ på att flänna ihjäl mig. var tvungen att gå därifrån och göra nåt annat ett tag för att jag skulle lugna ner mig lite. var helt otrösterlig :P

2009-01-13 @ 21:32:41
Postat av: Jesse

haha, man kan ju inte vara smart jämt =P men du om din mamma ska följa, går det bra om min mamma också följer, för hon ville annars beställa några saker med mig..lika bra och ta med hela henne..det är enklare haha!

2009-01-14 @ 00:03:10
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: e

oj, jävlar vad jag hade kommenterat då. sry:P

2009-01-14 @ 11:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0