inlines

Ikväll har jag & ante varit på premiärturen med inlinesen. Vi har åkt runt i hamn & lagt lappar i påstlådor om att vi är intresserade av husköp. Nu är det bara att vänta & se om någon hör av sig:)

Idag började vi (arbetskollegorna) med ett mål: att vi ska motionera minst 180 minuter i veckan.
Från och med idag fram till skolstarten i augusti, Det ska vara en typ av motion som verkligen är till för att "träna" det får inte räknas om man går på stan osv. Det ska bli spännande att se hur många minuter man kommer att få ihop under sommaren. Om man av någon anledning inte skulle kunna få ihop 180 min / veckan så måste man böta 100kr.
Så nu gäller det att hålla igång.
Dagens minuter blev: 85min (Inlines åkning + promenad med Stina!)

Man kommer säkert att gå många småpromenader som jag inte kommer att orka räkna med, det blir för jobbigt att hållareda på alla minuter. Det är de "långa" promenaderna jag kommer räkna ihop.


Det var allt för idag.
Godnatt.



Fick förresten grillad lax med pressad potatis till middag idag. Oj så gott det var.
Det kommer att vara en favorit till sommarens alla grillmiddagar. Jag har bildbevis, men tyvärr så glömde jag kameran hos min pappa där vi höll till med grillningen. Så ni får hålla ut till imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0